Ołówki reklamowe to niezawodne artykuły piśmiennicze. Raczej się nie psują, wystarczy tylko je zastrugać i służą przez długi czas. Można nimi notować, rysować, szkicować, tworzyć grafiki. Istnieje szeroki wybór różnych rodzajów ołówków, chodzi tu min. o miękkość rysika, jego zewnętrzną powłokę oraz formę.
Klasyka zawsze modna
Stylowy ołówek to niewątpliwie model AP511. Jest wykonany z drewna lipowego. Posiada miękki, grafitowy rysik HB. Ołówek jest smukły o owalnym korpusie, pokryty jest ochronną powłoką lakierową. Model ten idealnie nadaje się znakowania, obszar zadruku wynosi 50 na 4 mm. Do klasycznych propozycji należą również ołówki reklamowe czarne. Są bardzo gustowne, ciekawie na tym tle prezentują się kolorowe nadruki. Jego owalny kształt pokryty jest ochronnym, czarnym lakierem.
Dodatki i zdobienia ołówków
Niektóre modele zostały wyposażone w gumkę do ścierania, inne nie. Wszystkie modele można ozdobić nadrukiem i ten sposób stworzyć niepowtarzalne gadżety reklamowe. Dzięki nim w łatwy sposób można stworzyć kampanię reklamową i budować wizerunek firmy. Ołówki są artykułami piśmienniczymi codziennego użytku, każda osoba chętnie zaopatrzy się w taki gadżet. Zazwyczaj rozdawane są podczas targów, czasem wykładane są przy firmowych ladach, recepcjach. Bardzo dobrze sprawdzają się proste formy, istotne by były opatrzone logotypem.
Oryginalne modele ołówków
Na rynku dostępne są również bardziej wymyśle wzory ołówków. Niektóre posiadają na końcu śmieszne figurki, postaci z dziecięcych bajek, kolorowe wzory na korpusie, czy nietypowe gumki. Ciekawą opcją są również elastyczne ołówki, które mogą być wyginane w różne strony, są one bardzo praktyczne, nie pozwalają bowiem łatwo się złamać.
komentarze wyłączone