Ołówki reklamowe to niezawodne artykuły piśmiennicze. Raczej się nie psują, wystarczy tylko je zastrugać i służą przez długi czas. Można nimi notować, rysować, szkicować, tworzyć grafiki. Istnieje szeroki wybór różnych rodzajów ołówków, chodzi tu min. o miękkość rysika, jego zewnętrzną powłokę oraz formę.

Klasyka zawsze modna

Stylowy ołówek to niewątpliwie model AP511. Jest wykonany z drewna lipowego. Posiada miękki, grafitowy rysik HB. Ołówek jest smukły o owalnym korpusie, pokryty jest ochronną powłoką lakierową. Model ten idealnie nadaje się znakowania, obszar zadruku wynosi 50 na 4 mm. Do klasycznych propozycji należą również ołówki reklamowe czarne. Są bardzo gustowne, ciekawie na tym tle prezentują się kolorowe nadruki. Jego owalny kształt pokryty jest ochronnym, czarnym lakierem.

Dodatki i zdobienia ołówków

Niektóre modele zostały wyposażone w gumkę do ścierania, inne nie. Wszystkie modele można ozdobić nadrukiem i  ten sposób stworzyć niepowtarzalne gadżety reklamowe. Dzięki nim w łatwy sposób można stworzyć kampanię reklamową i budować wizerunek firmy. Ołówki są artykułami piśmienniczymi codziennego użytku, każda osoba chętnie zaopatrzy się w taki gadżet. Zazwyczaj rozdawane są podczas targów, czasem wykładane są przy firmowych ladach, recepcjach. Bardzo dobrze sprawdzają się proste formy, istotne by były opatrzone logotypem.

ołówki reklamowe z nadrukiem

Oryginalne modele ołówków

Na rynku dostępne są również bardziej wymyśle wzory ołówków. Niektóre posiadają na końcu śmieszne figurki, postaci z dziecięcych bajek, kolorowe wzory na korpusie, czy nietypowe gumki. Ciekawą opcją są również elastyczne ołówki, które mogą być wyginane w różne strony, są one bardzo praktyczne, nie pozwalają bowiem łatwo się złamać.